Na temat plusów posiadania strony internetowej napisano i powiedziano już wiele. Jednak nadal dużo przedsiębiorstw nie zdaje sobie sprawy z mocy przyciągania jaką może posiadać odpowiednio zaprojektowana i prowadzona witryna naszej firmy. Wiele firm swoje strony prowadzi „na odczep”, nie przykłada do tego szczególnej wagi. Przedsiębiorstwa, które tak podchodzą do tego zagadnienia same zamykają sobie drogę dotarcia do niezwykle szerokiego grona klientów. Odpowiednio wyglądająca strona, emanująca nowoczesnością, będąca przyjazna i przejrzysta dla odwiedzających ją gości oraz aktywnie zarządzana poprzez stałe aktualizacje spowoduje, że zainteresowanie osób poszukujących naszych usług zdecydowanie wzrośnie. Klienci doceniają firmy, które dbają o kontakt z nimi, zauważają jakie firmy stale odświeżają swoje oferty a dla których strona jest tylko uciążliwym obowiązkiem. Poprzez odpowiednią inwestycję w witrynę (np. przez pozycjonowanie, czy rozbudowę funkcjonalności) możemy przyciągnąć uwagę klientów, być aktywnymi uczestnikami wirtualnej społeczności co w rezultacie odbije się pozytywnie na liczbie zainteresowanych naszymi usługami. Warto mieć świadomość potęgi strony internetowej i na jej bazie budować przewagę nad konkurencją.